Siła marek MTD - wywiad z dyrektorem generalnym MTD POLAND

By 0
1377
Siła marek MTD  - wywiad z dyrektorem generalnym MTD POLAND

W czerwcowym wydaniu ogólnopolskiego magazynu branży ogrodniczej BIZNES OGRODNICZY ukazał się obszerny wywiad o pomysłach na rozwój firmy z Krzysztofem Grabowskim, dyrektorem generalnym MTD POLAND. Rozmowa przeprowadzona z redaktorem Michałem Gradowskim poruszała m.in. takie zagadnienia jak coraz szersza oferta, nie tylko w kategorii sprzętu i narzędzi do pielęgnacji ogrodów, rozbudowa sieci dealerskiej Cub Cadet, nowe silniki MTD ThorX oraz ogromny nacisk na rozwój gamy robotów koszących i urządzeń akumulatorowych.

 

Bardzo intensywny rozwój w wielu obszarach działalności korporacji MTD skutkuje systematycznym poszerzaniem oferty asortymentowej i ewolucją produktów w kierunku nowoczesności. Siła marek MTD stanowi moc napędzającą coraz dynamiczniejszy rozwój sieci profesjonalnych autoryzowanych dealerów gwarantujących najwyższą jakość obsługi klienta.

Dealerzy marki Cub Cadet tworzą sieć Power Shop znakomicie dopasowaną do modelu sprzedaży opierającego się na urządzeniach zmechanizowanych nie tylko do użytku hobbystycznego, ale również profesjonalnych urządzeń do pielęgnacji rozległych terenów zielonych. Cub Cadet to najprężniej rozwijająca się marka nie tyko wśród marek MTD, ale również na tle całej branży ogrodniczej w ujęciu globalnym.

Z kolei oferta marki WOLF-Garten, której główną siłą jest modułowy system narzędzi multi-star® oraz szeroka gama nawozów ogrodniczych (w tym nawozów NaturaBio) doskonale wpisują się w profil działalności centrów ogrodniczych. Co ważne, asortyment z tego zakresu jest ciągle rozwijany, a planowane wdrożenia produktów stanowią odpowiedź na potrzeby rynku.

W ubiegłym roku korporacja MTD została właścicielem Friendly Robotics – producenta i właściciela marki Robomow. Transakcja ta będąca elementem strategii ekspansji MTD postawiła ją na najwyższym stopniu podium wyścigu o miano lidera w tej kategorii automatyzowanych robotów koszących. Najprężniej rozwijająca się kategoria produktowa w branży, która stanowi jej przyszłość jest jednym z kluczowych elementów rozwoju MTD.

Ponadto, należy wspomnieć o rozwoju działalności związanej z profesjonalną pielęgnacją obiektów sportowych takich jak boiska piłkarskie, korty tenisowe czy pola golfowe. Urządzenia oferowane pod marką Cub Cadet już teraz stosowane są do pielęgnacji boisk piłkarskich w angielskiej Premier League, włoskiej Serie A, hiszpańskiej Primiera Division czy niemieckiej Bundesligi. Ponadto, maszyny INFINICUT obsługują także słynne korty Wimbledon.

Treść całego wywiadu dostępna jest na stronie internetowej czasopisma:

http://biznes-ogrodniczy.pl/sila-marek-mtd/